Kalas nr 2, check!

Nu är det över för den här gången. Vi hade andra kalaset för Billy idag, det blev lite kortare och lugnare än igår, men det va nog tur för Billy va fortfarande helt slut efter gårdagen. Idag kom min moster med man och fyra barn (inte så små så dom passar sig själva ;)) och mormor och morfar. Mamma, pappa och Rickard va ju självklart med också. Tänkte att jag skulle låta bilderna berätta om dagarna istället för att skriva mer:

Dag 1:

Både Leo och Billy gillar snörena mest ;)

Favoritboken
 

Bobby-caren va mycket uppskattad. Tack alla som kom. Dagen avslutades med ett väbehövligt bad :)

Dag 2:


Gunga i hammocken.

Mycket paket blev det, och vi är glada för vartenda ett :)Tack och bock!

Riktigt trötta båda två, nu sover Billy sen ungefär två timmar tillbaka och det dröjer nog inte allt för länge innan jag också tänkte sussa. Imorgon blir det hårklippning för både mig och lillgrodan :)

Kommentarer
Postat av: Tes

Då vill jag se ditt snygga ansikte på stan om du inte är upptagen hela dagen:) <3

2011-05-22 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0