Kalas nr 1 , check!

Stressig men härlig dag! Som vanligt när et gäller mig fanns det ju massa saker kvar att göra inför kalaset imorse. Städa, göra tårta, blåsa ballonger osv. Men jag hade hunnit färdigt i tid om det inte va för att vissa personer kom väldigt mycket för tidigt, hrrm, jag nämner inga namn ;)
Inga fara på taket för det, vi hade trevligt ändå. Billy fick massa nya kläder, en bok och två skottkärror + sandleksaker (funderar dock på att byta den ena ;)) Det tackar och bockar vi för. Han fick även en tidigt födelsedagspresent av mig, en bobby-car. Mycket uppskattad ! När alla hade åkt vid halv fem ungefär hade jag en supertrött Billy kvar hemma. Han hade bara sovit en halvtimme under dagen (han höll på att skrämma livet ur mig när han kom ut i köket , han vaknade helt tyst, kravlade sig ur sängen och gick själv för att leta upp mig) så han fick lägga sig lite tidigare än vanligt, vid halv åtta va de omöjligt för honom att hålla upp ögonen så då fick han sussa.

Nu, efter massa tårta, fika och grillat känner jag mig nästan höggravid igen. Känns nästan som om det kunde vara förra året när vi satt utanför Josefin och Ellinor, åt tacos och disskuterade det faktum att jag skulle få barn dagen efter, ja förutom att det faktiskt ligger ett barn i sängen och sover och jag är hemma och inte där ;)

Ska försöka fixa bilder från kalaset imorgon !

Skrutten i augusti förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0