Inte så dåligt

Det verkar som att det lönade sig att hålla tummarna för de har inte alls varit dåligt väder idag . Inte lika fin som innan men varmt, bara lite molningare. Vi åkte in till satn vid ett och gick raka vägen till 3-butiken. Jag känner mig verkligen som en stamkund där, behöver knappt säga vad de gäller längre ;) Den här gången handlar det om min räkning som va väldigt konstig förra månaden, och kundtjänst kunde inte hjälpa till, men han lovade att kolla upp saken och fixa det till mig. Han skulle iofs ringa udner dagen och tala om hur de hade gått och det har han inte gjort så jag är lite orolig att ahn inte lyckades. Men det visar sig :)

Efter det mötte jag upp Emma och vi tog en glass på Birger's uteservering och sen gick vi upp mot badhuset för att hon skulle köpa träningskort där. På vägen mötte vi Marre som gärna ville följa med på promenad så vi gick alla tillsammans. På vägen ringer mamma och säger att mormor vill bjuda på middag, så när vi gått til badhuset fortsatte vi mot Oppeby, Marre svängde av mot stan efter en bit. Emma följde med till sjukhuset och sen skulle hon till sina föräldrar. Jag klarade inte heller av att gå längre för jag fick fruktansärt skoskav så mamma kom och hömta mig och Billly där. Väl hos mormor serverades potatisgratäng och fläskfilé, mums.

Kvällen har bestått av att prova kläder, paketet hade kommit. Till mig va de en jacka och en klänning och inget av det såg ut som det gjorde på bilden :( så de blev inget. Billy däremot fick ett par kavatskor (eftersom de förra jag beställde va för stora) och en skjorta . Alltid något :)

Nu blev bilden sne men jag orkar inte ändra. Runt solen (hela vägen men det fick inte plats på kortet) var det som en regnbågen, någon som vet varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0