Helgen

Det har varit en väldigt lugn och ganska tråkig helg men det kan ju vara skönt det också ibland . Bara att hoppas på lite ner action i veckan :-)

 I lördags åkte jag , Billy , mamma och pappa till Norrpan . Jag och Billy åkte för att kolla på en ny vagn och mamma och pappa för att få inspiration till det nya badrummet dom ska bygga . Tack vare barnvagnsexperten Linnea B och en bra sulkykampanj på babyland fick en brio spin följa med hem . Det blev en blåsvart , hade hellre velat ha en helsvart men det fanns inte hemma men den funkar nog lika bra ändå ;-)
På kvällen hade jag velat åka till buskhyttan och kolla på Josefin och musikalen hon va med i, men det passade inte med tider, bussar och barnvakt tyvärr . Istället va jag hemma och vi grillade och åt massa gott , mysigt det också .

Idag har jag försökt städa lite och varit ute och lekt med Billy . Tyvärr blåste det ju massa , attans att det alltid ska förstöra det fina vädret.
Dessutom känns det som om turen börjar vända lite . Har bestämt med Erika att jag flyttar in hos henne när hon flyttar hit så om inte allt för lång tid är jag äntligen stadsbo igen :) känns bättre att bo där och leta efter eget än att bo här , plus att det blir ju lite billigare och det är ju bra fram till att jag börjar jobba ordentligt igen ! Nu hoppas jag bara på ett trevligt samtal i veckan också och sen kan jag vara hur glad som helst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0