Dagen

Då va det dags igen . Billy är dålig i magen. Det började igår kväll med att han vaknar och gallskriker för att han har ont i magen och behöver en ny blöja . Idag har jag fått byta 5-6 gånger. Hoppas på att det är fler tänder på gång så han inte är sjuk igen . Men jag tror på det för jag ser hur de kliar i munnen på honom , han tuggar på allt ! Idag har vi varit inne i stan och uträttat lite ärenden och så åt vi en mysig lunch men några snygga brudar och söta småkillar . Det finns inte många ställen vi får plats på längre när vi ses alla samtidigt . Nu är det fyra vagnar som ska få plats :-) När Billy tröttnat på att sitta still gick han och jag till en lekpark . Där sprang han runt konstant i drygt en timme innan vi va tvugna att gå för att hinna med bussen. Då ville han fortfarande leka mer och absolut inte sitta i vagnen men till slut så fick jag fast honom ;) När vi kom hem åt vi middag och sen fick han bada och efter det va det sovdags. Ibland , typ som ikväll, tycker jag att det är jättemysigt när han vill sitta i knä och mysa för att somna men andra gånger skulle det vara såå skönt om man bara kunde lägga ner honom och han somnade av sig själv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0