1år

Nu är det nästan exakt ett år sedan jag blev den lyckligaste människan på jorden . Billy föddes 22.32 så vid det här laget var hela förlossningen färdig och jag kunde bara njuta av att äntligen ha min lilla ; läs stora , bebis hos mig. Samtidigt ville jag så fort som möjligt ringa mina föräldrar och Erika som bara väntade på att få höra när de va klart , hur de hade gått och såklart om de blev en Molly eller en Billy . Ett år har gått sjukt fort och ändå så kommer jag knappt ihåg hur mitt liv såg ut innan . När jag tittar på honom när han ligger och sover nu slås jag ännu en gång av hur mycket jag älskar honom . Allt kan bara bli bättre och bättre framöver ! .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0