Usch, fy och blä!

Först och främst vill jag passa på att säga grattis till Lewis som blir stor kille och fyller ett år idag! :)

Nu börjar klagandet. Jag har blivit sjuk!!! och inte vad för sjuk som helst, utan magsjuk, det värsta som finns. Det började igår med att jag mådde illa, sprang till toan flera gånger och va nära på att kräkas. Tills slut va det inte nära längre, jag kräktes och det bara forsade. Usch det är verkligen vidrigt :( Hela natten har jag varit tvungen att springa på toa och magen har krampat. Det har kännts ungefär som om någon trycker ihop magsäcken, kavlar ut den och trycker ihop den igen, så någon sömn har det inte blivit. Idag har det inte kommit upp något mer men det har varit nära några gånger. Jag har precis tagit ett glas blåbärssoppa, (det är det första jag försöker dricka förutom vatten) så vi får se om jag får behålla det. Hoppas , hoppas !
Billy har som tur är klarat sig än så länge. Men det är synd om honom ändå, jag orkar ju knappt byta blöja på honom, annu mindre leka och roa honom och han är ju lika pigg som vanligt så han har det inte heller så roligt. Stackarn, man får så dåligt samvete .

Nej nu får det vara nog med klagande, bara att hålla tummarna för att resten av dagen och natten nu blir utan spyor, för jag vill ju gärna träffa Erika nu när hon är hemma. Hon åker på söndag igen så vi fårm se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Terese , mamma till Isolde

USCH för magsjuka! Jag har tur jag, har varit magsjuk 2 gånger under hela mitt liv ;)

Tänktr bara säga att jag gillar namnet Billy jättemycket!

och ja, dehär med egen tid är verkligen inte något man ska ha hela tiden. Då ska man ju inte ha barn ;)

2011-03-04 @ 20:24:39
URL: http://froststedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0