Tröött!!

Jag gick och la mig tidigt igår för att ta igen lite sömn och bli pigg och känna mig normal och utvilad. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Först hade jag svårt att somna så de blev inte så tidigt till slut ändå. Sen är Billys mage fortfarande inte helt bra, varannan timme ungefär har vi varit tvugna att gå upp och byta blöja, och hans lilla mage bara bubblar och låter. Stackarn, han är helt röd i blöjvecken nu. Blir till att smörja ofta och ordentligt med inotyol och hoppas att det går över, för lufta funkar inte riktigt just nu :/

Kommentarer
Postat av: Maria

usch, stackars billyboyen. krya <3

2011-03-07 @ 12:16:18
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0