Majsvälling

Idag har jag börjat med majsvällinbg till Billy istället för fullkornsvälling. Han har ju varit dålig i magen ett tag och jag har trott att det beror på tänder (men dom kommer ju inte upp) och nu senast trodde jag det var för att vi var magsjuka. Nu börjar jag tro att det är vällingen. Det har funkat förut utan problem, men tydligen så kan det ändras. Han kan ha blivit dålig i magen av magsjukan (eller något annat) och sen har magen svårt att klara fullkornen. Såå nu testar vi majsvälling efetrsom magbesvären bara blir värre. Natten till idag fick jag byta blöja två gånger och det var inte bara lite, ny pyjamas varje dag i snart en veckas tid. Hoppas, hoppas det hjälper. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0