Kalas

Idag har jag faktiskt haft lite energi och det har gått mer än 48 timmar sen det senast kom upp något så jag smittar inte heller. Så först följde jag och Billy med mamma, pappa och Erika till mormor och morfar och hälsade på. Det känns som om det va länge sen nu. Sen hem så Billy fick äta lite lunch och sen vidare iväg hem till familjen Blomqvist/Brüchner för ettårskalas (antagligen det närmaste fest jag kommer gå på närmsta tiden ;). Där va det full rulle, precis som det brukar vara när alla barnen är med (Lewis, Billy & Leo) . Det bjöds på god tårta och fina cupcakes och mycket annat, det hade dom gjort bra :)

Nu har Billy börjat säga mamma oftare och oftare, han har ju gjort det ganska länge men nu märker man att han verkligen förstår vad han säger, och inte bara gör ett ljud. När jag går ut ur rummet (om han lägger märke till det) ropar han på mig, då svämmar mitt mammahjärta över lite <3 Han har också lärt sig klappa händerna, eller han har lärt sig klappa mina händer, han tar tag i mina händer och klappar dom precis som jag gör med hans händer när jag ska visa :)

Tittut ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0