En sväng på staon

Eftersom det inte blev så mycket shopping igår blev det en sväng till stan idag också och nu gick det lite bättre. Jag köpte en vårjacka från po.p, en pyjamas från kappahl och en tröja från åhlen´s till Billy och en mascara, en eyeliner, en tröja, en klänning och två par strumpbyxor till mig (tror jag fick med allt). Billy och jag fikade på Birgers också och ha lekte tittut med min sjal, lite roligt, han har börjat säga tittut själv när han tittar fram :)
När jag skulle byta blöja på honom fick han tag i sina byxor och sin mössa som jag dumt nog lagt brevid honom och kastade dom i handfatet. Tyvärr hade det handfatet en kran som börjar rinna när det är något under så kläderna blev ju genomvåta, klantiga unge ;) tur då att jag hade en extra mössa med mig och att jag redan köpt pyjamasen. Det blev en snygg matchning, hans randiga tröja i grönt, blått och vitt med röda byxor med svarta prickar (jaa, jag köpte en pyjamas med nyckelpigor, den är inte allt för tjejig så den fick bli en kompromiss för nyckelpigejackan jag har blivit kär i på Lindex, men den är tyvärr vääldigt tjejig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0