Dåligt

Som sagt, dåligt med uppdaering här. Allt tar lite tid men til lslut fixar det sig och då blir det som vanligt här igen hoppas jag :)

Idag skulle vi följa med Linnea, Lewis och Musse till busiz men jag har en sän här inte-på-topp dag och är bara allmänt osocial och irriterad så det blev inget med det. Gick på stn en stund och uträttade lite ärenden, banken osv. Försökte hitta något att ha på mig på lördag också då jag antagligen ska ut, men när humöret inte är på topp är inte lusten och orken att leta efter något heller det. Så ett par skor till Billy och ett par vantar till mig (glömde mina hemma och det va ju svinkallt idag, ingen vår här inte ), mer blev det inte. Tänkte försöka hitta något imorgon istället. Bara att hojta till om någon har lust att följa med och vara smakråd så ska jag göra mitt bästa )gå och lägga mig tidigt) för att imorgon blir en bättre dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skaru ut på krugen? Då vill ju jag också va med :))

2011-03-18 @ 00:46:56
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0