BVC

Imorgon är det dags för bvc igen läkarkontroll om jag inte minns fel. Ska bli lite spännande att se hur mycket Billy väger och hur lång han är. Jag har märkt att han har växt som tusan på senaste tiden, åt alla håll och kanter tror jag :)

Kom och tänka på när vi va på bvc i december förra året. Då hade han ¨gått upp väldigt lite två månader i rad (under 200g) men växt flera centimeter och sköterska tyckte att jag skulle blanda i extra fett i maten "så han får mer energi". Jag skrattade åt det då och det gör jag fortfarande. Billy har aldrig behövt mer energi, idag har han nog gått (läs sprungit) minst en kilometer på mindre än en timme, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag kulle vilja sätta en stegräknare på honom och se hur mycket han verkligen går men jag vet att det är ganska omöjligt, men det skulle vara lite roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0