Vaaaaaarmt

Nu är dagen nästan slut för min del. Det har varit såå varmt idag, inte för att jag klagar men jag längtar till vattnet har blivit lite varmt också så man kan bada och svalka sig lite.

Idag har det varit studentfirande i hela Nyköping. Jag fick Emma att hjälpa mig med barnvaktandet idag, jag ville ju också titta på alla studenter men det är ganska svårt att ta sig fram med två barnvagnar ;) Först tog vi en sväng på stan, sen upp till Tessin för att titta på utspring, lite maat och sen kortegen. Åh vad jag längtar tillbaka när man ser hur glada alla är. Kommer (faktiskt) ihåg hur kul det var att åka flak .
Leo har varit hur snäll som helst idag, dock har han knappt varken ätit eller druckit, vilket inte är så bra i den här värmen, men jag skulle gissa att det beror på tänderna som håller på att komma upp. Billy däremot har varit riktigt arg och envis hela dagen. Ville absolut inte sitta i vagnen men jag vågade inte låta honom springa runt själv (med stor risk för att bli nertrampad och komma bort) så det har blivit till att bära barnet. Känner redan nu att träningsvärk i armen är på gång. Man är ju inte van vid det längre.

Nu är Billy hos sin pappa och Leo är hos sina föräldrar och här sitter jag. Helt ensam en fredagkväll. Känns ju inte direkt superkul. Men imorgon blir det mer barnvaktande och sen flytt så att gå ut ikväll finns ju inte på tapeten. Istället ska jag kolla på Gossip Girl ända tills jag ska sova, så det så !


Så här snygg va Billy idag (en av få stunder jag lyckades få honom att sitta i vagnen). Min nya klänning i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0