Soova

Kom hem för ett tag sen erfar en riktigt lyckad spontankväll med grillning och marängsviss . Det va inga problem att få Bill att somna själv i sängen idag . Han sov dåligt inatt och va vaken ända till halv tolv nästan ikväll . Nu ligger han och snarkar som en hel karl , stackarn är ju täppt i näsan . Det har varit såå skönt att komma ut och träffa lite folk igen , känns son om jag suttit instängd hur länge som helst . Det är egentligen bara några dagar men ändå . Nu är nästan allt uppackat iaf . Har lite saker kvar men det tänkte jag försöka fixa imorgon kväll när Billy har somnat . Det är ju svårt att göra något när ha är vaken eftersom han alltid hittar på dumheter ;) Nej nu måste jag sova, jobb imorgon . Hoppas bara att Billy också tycker att vi ska sova längre än till sju , annars kommer jag vara helt död !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0