Sent

Eftersom internet har krånglat ett tag nu blev det väldigt sent och jag orkar inte skriva allt för mycket ikväll heller men jag har desto mer bilder att visa , enjoy :)


Igår:

Billy äter korv med bröd .

Skraåat knä, Billy och Alexandra, mys med fiötar, grill. kubb och brännboll, roliga skor, Billys brillor gick laget runt :)

Jag tyckte Billy skulle få hänna på vattnet, trodde inte att han faktiskt skulle vilja bada men han är minsann ingen badkruka utan sprang snabb i och doppade sig och ville aldrig gå upp :)

Trött kille på väg hem (och ändå ville han inte somna när vi kom hem !)

Idag:

Kolla bilar och äta glass i hamnen, roligt för Billy är såå intresserad av bilar (det ska inte läsas ironiskt, han älskar att kolla på bilar, speciellt lastbilar och motorcyklar)

Kubb med arbetskamrater på vallarna

Billy och Ruthan lekte :)

Jag har några roliga filmer jag skulle vilja lägga upp också, vi får se hur det går med det ;) Go'natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0