Ikea

Idag har vi, trots det fina vädret , spenderat dagen på Ikea . Jag gjorde av med rekordlite pengar och är stolt över mig själv , så jag ger mig själv en klapp på axeln . På kvällen tog vi dock tillvara på de dina vädret och gick ner till hamnen för lite glass i solskenet . Imorgon kommer jag ha två barn igen . Leo behövde en barnvakt och jag fanns tillgänglig . Som tur är hjälper Erika till så vi behöver inte sitta inne hela dagen . Det är så svårt att ta sig fram med två vagnar ensam och jag litar inte på att Billy kan gå och hålla mig i handen . Det skulle antagligen sluta med att han blev påkörd och det vill jag ju inte . Så , som sagt , tur att Erika hjälper mig så vi kan vara ute i det fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0