Dumt

Först och främst vill jag bara säga att jag tycker att det är vääldigt dumt att mina bilder som jag skickar från mobilen bara kommer fram hälften av gångerna . Så!

Som sagt har jag jobbat idag och jag blev faktiskt positivt överaskad (inte ofta det händer där) , men det va faktiskt svalare inomhus än ute, såå skönt eftersom det har varit helt galet varmt idag och tydligen ska de bli ännu varmare imorgon om man ska tro det jag har fått höra . Och då är jag minnsan ledig. Glass i hamnen någon ? :)

Nu har jag massor bilder som jag har försökt skicka från mobilen men eftersom det inte har funkat kommer alla på en gång istället :


Premiären för nya solhatten

Koncentrerad och smutsig

Precis innan han upptäckte att det va vatten i tunnan bakom honom och han blev heelt blöt !

Imorse , mormor står på andra sidan och hänger tvätt...

..och vips så började Billy klättra för att också komma över !

På språng, som vanligt, i nya skorna

Och till sist, när ungen inte vill somna är det ganska mysigt att sitta i hammocken och gunga i kvällssolen (dock ser Billy väldigt sur ut men det är för att han inte fick ta telefonen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0