Barnvakt !!

Japp , idag har jag fått testa på livet som tvåbarnmorsa . Måste säga att det faktiskt har gått bra , men jag är glad att jag inte har tvillingar . Måste va väldigt jobbigt att alltid ha två ungar i samma ålder att ta hand om . Jag hinner knappt med Billy så verkligen , cred till alla tvillingamammor och pappor ! Men som sagt , idag gick de bra , förutom att Billy har ramlat och slagit sig ett antal gånger , han och Leo bara bråkade med varandra och ville inte leka alls och att Leo höll på att ge mig en hjärtattack bär han plötsligt stor upp i matstolen . Men jag lyckades få dom att sova samtidigt , dom fick bada och jag lyckades steka pannkakor till lunch utan några större missöden :) imorgon kör vi igen , men då ska emma hjälpa mig större delen av dagen . Det är ju student och jag vill inte missa utspring och kortege . Men fy va avundsjuk jag kommer vara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0