Oplanerad dag

Billy och jag har precis ätit frukost och nu hamnade jag här igen . Idag har vi ingenting planerat. Jag känner redan nu att jag börjar vara rastlös. Hade tänkt att ja skulle vara lite duktig och sätta in kort i album och sånt , men upptäckte att jag har framkallat korten i fel storlek. Dom är för breda för att få plats så de får bli till att köpa ett nytt album.

Billy börjar förresten vara jätteduktig på att gå efter möblrena. Han har börjat med de ganska nyligen , innan stog han bara och skulle han någon annanstans satte han sig ner på golvet och hasade dit, men nu går han långa sträckor och håller bara i med en hand till och från. Han har till och med tagit ett halvt steg flera gånger när han har stått helt själv, utan stöd. Jag skulle tro att det inte dröjer länge till innan han går själv :)


För några veckor sedan, bland dom första gångerna han stod själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0