Nytt försök

Jag tycker ju att det verkar kul , och jag har ju börjat läsa många andra bloggar så jag ger mig själv en till chans att fixa det här med bloggning . Funkar det inte (läs; orkar jag inte) den här gången blire det inga fler försök.

Egentligen kanske det inte är den bästa tiden att börja blogga, jag får bara mindre och mindre tid eftersom Billy bara får mer och mer energi och lär sig nya saker så snabbt. Snart kommer det inte gå att släppa honom med blicken för en sekund. Igår blev han 8 månader (helt galet vad for det går) och han står helt själv uatn stöd oftare och längre stunder hela tiden. Han har till och med tagit ett halvt steg (stått själv och satt fram ena foten men sen satt sig) två gånger . Just nu sover han en stund och jag önskar att jag kunde göra detsamma för jag är såå trött, men men , eftersom jag har så svårt att somna på kvällarna ska måste jag nog hålla mig vaken under dagarna, annars kommer det vara helt omöjligt . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0