Lattemorsor

Usch för mera snö , jag som verkligen trodde(läs;hoppades) att våren var på väg men inte då. Idag öser snön ner, men vi ignorerar det och ska strax bege oss in mot stan för att träffa alla andra snyggingar och bebisar . Jag hoppas att det slutar snöa ganska snart för efter att vi är klara på stan ska jag ich Billy fortsätta ut till Gumsbacken. Det är ju lön idag så det är dags för storhandling, och eftersom jag ska föröska bli mer ekonomisk ska vi handla på Willys. Enlligt Linnea är det mycket billigare (jag vet inte fetersom jag inte brukar titta på priset när jag handlar mat), och dessutom har dom kanonpris på blöjor. Ta tre betala för två plus att man får använda rabattkuponger också, det kan ju inte bli mycket bättre :)




Grabbarna när dom är små , do mhar växt och ändrats en hel del sen det här (i juli någon gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0