Dagen

Idag känns det som om vi har haft fullt upp hela dagen . Började med att äta frukost som vanigt vid nio, sen skyndade vi oss att göra oss iordning och vid tio mötte vi upp Marre&Leo, gick vidare mot stan där vi även mätte upp Tes . Sen va vi lite hurtiga och gick en promenad, tillbaka till stan och uträtta lite ärenden och sen hem för att äta lunch, pasta med ädelostsås mums;) .

Efter det fick jag för mig att jag skulle följa me dom andra + Dennis, Linnea&Lewis till badhuset . Det är verkligen inget jag brukar tycka om , gå runt i bikini bland massa folk och gå på äckliga golv där andras fötter utan strumpor går omkring, njaa usch säger jag! Meeen idag gjorde jag ett undantag för jag trodde att Billy skulle tycka att det kunde vara kul, och oj så rätt jag hade :) Grabben älskar att bada och hade inget emot att varken dyka under vattnet elelr krypa mot vågorna i kallvattenbassängen. Antar att det kommer bli flera gånger.

När vi kom hem hann vi inte med så mycket mer än att laga mat och äta. Billy va så trött efter badet så han var grinig och somnade tidigt. Men de gör inte så mycket, imorgon måste vi ändå gå upp lite tidigare eftersom vi ska vara på bvc vid tio. Spännande att se om han har gått upp något nu eller om han fortsätter att nästan bara växa på längden .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0