BVC

Imorse gick vi upp lite tidigare för att åak till bvc. Vi skulle vara där vid tio, dags för väg- och mätning + BOEL test. Nu har Billy gått upp lite mer än dom senaste månaderna så nu närmar han sig 10kg , 9820gram :) och 72,7 centimeter lång , känns så konstigt att han är nästan två decimeter längre än när han föddes, när hände det liksom ?!
Anki (våran bvc-sköterska) va såå imponerad av allt han kan göra , även om hon såkert säger så till alla känns det speciellt ;) BOEL-testet gick också helt utan problem.

Efter det tog vi en liten runda på stan , åt lite lunch med Emma och Tes. En ny tunika och ett par trosor till mej och två leksaker till Billy blev det , allt på rean så billigt och bra ;) Sen knallade vi hem för att vänta in Marre, Dennis och Leo. Vi skulle gå en promenad, dom behövde handla och jag behöver röra på mig , så vid halv fem tog vi en tripp till ICA Maxi och tillbaka igen .
Kvällen blev lugn , lagade lite mat, badade oh nattade Billy och sen har jag spenderat tiden framför datorn eller TV:n. Nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av Sex and the City innan Det är sovdags .

Glad kille i sin nya pjamas.

Kommentarer
Postat av: Eirikoliwia

Cool site ... I like it :)

2011-07-13 @ 07:34:13
URL: http://eirikoliwia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0