Blingosäljare ?!

Fick ett roligt samtal ikväll. Igår skickade jag in en intresseanmälan att bli blingoförsäljare i NYköping och ikväll ringde det en tjej därifrån och berättade lite om jobbet (jag får det om jag vill). Jag kommer i så fall komma hem till folk och visa upp kläderna och berätta om dom och ja, försöka få folk att köpa.

Jag tycker att det verkar kul och det är ju ett kanonsätt att träffa andra mammor, människor med liknande intressen och kanske till och med få nya vänner (med risk för att låta som en riktigt gammal morsa ;).
Däremot är jag inte helt säker på att det är något för mig , jag är ju inte världens bästa på att stå framför en grupp och prata, speciellt när det är folk jag inte känner. Så nu måste jag tänka över det här ordentligt. Ska jag eller ska jag inte ?

Måste kolla upp kläderna lite mer, priser och liknande också.



Ett exempel



Kommentarer
Postat av: linneabe

Va kul att du börjat blogga din fis :)

Det där jobbet kollade jag också på.. Men vet inte om man kommer tjäna ngt på det, det är ju enbart provision väl? Men det vore skojs :-) Vi kan köra tillsammans, fast då tjänar man väl ingenting alls. Jag kan prata & du visa kläderna ;) PUSS <3

2011-01-24 @ 22:40:06
URL: http://linneaochlewis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0