30 år

Dagen började hurtigt , långpromenad med Tes, Marre&Leo, vi gick runt hamnen och brandholmen. Vi kom fram till en det är verkligen en mysig stad vi bor i , även om den är liten .

Tes, Marre&Leo med den mysiga utsikten

På eftermiddagen åkte vi hem till mina föräldrar för att äta middag, dom firar att dom har varit tillsammans i 30(!) år på måndag . Helt otroligt tycker jag . Stort grattis mamma och pappa!


Innan jag glömmer det ska jag också hälsa lycka till! till Marre som börjar jobba igen imorgon .

Kommentarer
Postat av: Märy

Åh vilken snygg bild, tur att jag inte ser ut som en sopsäck i min megajättestora jacka! HAha, men äh, den är ju varm & go :)

Tack för "lycka till'et". Det går bara bra just nu, ingen dödsångest änsålänge ;)

2011-01-30 @ 09:03:11
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack! :)

2011-01-30 @ 11:02:39
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0