Tillbaka

Jag har varit extremt dålig på att skriva här dom senaste dagarna men jag har verkligen inte orkat. Tror jag har något virus eller nåtti i kroppen (eller så är jag bara helt enkelt väldigt trött) för jag har inte gjort något alls knapp men ändå inte orkat med. Jaja, i onsdags åkte jag och Linnea ut med barnen till Mia och hälsade på henne och familjen. Jag passade på att hälsa på min egen familj när jag ändå var där :)
På torsdagen fick mamma och pappa vara barnvakt en stund på kvällen för jag var bjuden på myskväll hos Linnea med aloeveraprodukter. Vi blev masserade med heat lotion och jag tyckte faktiskt att det hjälpte lite på ryggen, antagligen brara kortvarigt men ändå. Det fanns en kräm som var starkare men den hade hon inte med sig men jag har nog bestämt mig för att testa och beställa en sån. Så Lea om du ser det här så vet du ;)

Idag har jag som sagt jobbat, bara sex timmar men det känns i fötterna att jag inte är van att stå och gå såhär mycket. ryggen och knär har tagit lite stryk också men efter ett bad så blev det ganska okej igen. Det värsta med att komma tillbaka va att efter typ en timme märktes det inte ena att man varit borta. Allt gick av bara farten även om det var ett år sen sist :O
Nästa gång blir på onsdag!

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på dumburken resten av kväll tills ögonen inte orkar hålla sig öppna längre.

Trevlig helg alla .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0