The social network

Har precis kollat på filmen the social network. Det var inte min typ av film direkt, tyckte att den va lite seg. Det händer ju egentligen inget i den, men men.

Billy har lärt sig pussas idag, eller när jag säger puss och plutar med läpparna mot honom så ger han mig en puss, men han har tyvärr inte förstått att man ska ha stängd mun så det blir ganska slemmigt. Men mysigt ändå ;) Han börjar gå mer och mer, jag tror att han själv har kommit på att han kan ta sig fram utan att krypa. Nu går han inte bara mellan saker utan även om han inte har något mål. Stoltare kan man inte vara .

Här går han omkring med en pusselbit i munnen. Substitut för napp ?

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Usch det är så hemskt att höra dom så. Elliott skrek nog en och en halv timme första dagen men redan andra dagen var vi nere på fyrtio minuter.



Kram på er och hoppas ni hittar något som fungerar

2011-02-27 @ 18:41:12
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Vad kul att du kikade in på min blogg och gillade stilen. Vilken söt liten busunge du har, vår skrutt hade också pusselbitar som napp ett tag. Det ser rätt roligt ut, men man kan bara le och inte bli arg haha.

2011-08-31 @ 13:53:28
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0