Segdeg

Jag hann med att både hälsa på tjejerna hos Josefin och Ellinor och gå förbi Fias födelsedagsfest igår, mycket tevligt på båda ställena. Vi gick dock hem tidigt (runt nio någon gång). Billy behövde sova, och musiken började öka i volym ungefär då så jag tyckte att det var nog bäst att dra sig hemmåt. Dessutom är det inte superroligt att gå med barnvagn på storgatan utanför krogarna så sent. När jag kom hem var jag helt slut och både ryggen och knät värkte. Ryggen är jag väl ganska van vid men att knät har börjat göra ont känns lite jobbigt, snart kan jag varken böja på benen eller ryggen. hmm, bara hoppas att det blir bra snart igen .

Idag har varit en riktigt lat dag. Har inte haft ork till nånting. Hela helgen har kännts seg men idag har det varit som värst. Men ny vecka, nya tag imorgon :)

Billy vill gärna dricka ur glas och blev jättearg när jag tog det ifrån honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0