Öppen hand

Har varit på öppen hand med mamma idag . Tyvärr fanns det inte mycket roligt idag. Jag är ute efter ett skåp eller liknande och jag vet på ett ungefär hur jag vill att det ska se ut, och det gör det så mycket svårare att hitta. Men jag får väl börja gå på loppis och sånt oftare och leta. På hrmvägen blev Billy grinig och jag fick muta honom med vindruvor hela vägen, och då gick det bra.

Ikväll får vi se o, jag orkar ta mig ner till högbrunn för att fira fia som fyllde år igår (grattis i efterskott snygginng) och hälsa på hos Josefin och Ellinor en stund. Men det är väldigt långt att gå och min rygg är inte på topp idag tyvärr. Som sagt får vi se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, han blev inte ens speciellt ledsen medan jag höll på att dö! :P

2011-02-12 @ 20:46:54
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0