ÖF

Idag har vi varit på Öppna Förskolan med Linnea&Lewis . Våran mattelärare som vi hade på gymnasiet var också där med sin son, jag tycker att det känns lite weird att möta såna människor på såna ställen. Lärare har man ju aldrig haft något gemensamt med och de har ju varit "auktoriteter" och helt plötsligt ska man kunna träffas och prata o mhelt normala saker som vilka andra människor som helst. Jag antar att det här har lite med min oförmåga att inse att jag faktiskt är vuxen att göra. Precis som det här med att mna fortfartande oroar sig för vad ens mamma ska tycka om saker man gör. Det är ju egentligen inte hennes bekymmer längre . Well,well jag fortsätter att hoppas att dom här sakerna växer bort när man blir "stor".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0