Hej då!

Idag har Billy tagit sin längsta promenad hittills, genom hela hallen ända till köket. Min skrutt börjar vara så stor och duktigt .v
Han har dessutom börjat vinka när ett program på tv:n tar börjar och slutar. För en stund sen när han vaknade och inte riktigt ville somna o fick han sitta hos mig i soffan medans jag tittade på ettt avsnitt till av SoA. Där hade han det mysigt och somnade om ganska snabbt. När programmet tog slut och eftertexterna och musiken kom igång flög ögonen upp och handen började vifta, fast han knappt hunnit vakna. Haha min sötis .v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen gud va kul, då längtar jag tills nästa gång vi ses så han kan lära sin tröga kompis lewis att gå ;) hihi! Jag blev lite nervös när jag läste rubriken "hejdå", trodde du gett upp hoppet med bloggen! Men tuuur att så inte var fallet :-) Längtar efter mitt sociala liv, är så jävla trött på hemmet just nu & sjukstugan! vad sägs om lunch på tors ev? Puss på er!

2011-02-21 @ 23:55:37
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev förresten, även om du knaske förstod det :)

2011-02-21 @ 23:56:35
URL: http://linneaochlewis.devote.se
Postat av: Märy

Åh, sötingBilly! Han är en stor kille nu, duktig som få! Tycker han kan lära både Lewis & Leo att gå sen ;)

Jag vill också träffas, jag saknar er & Leo saknar sina kompisar ju. Jobbar fm på tors & fre, slutar 14. Efter det någongång? Puss! <3

2011-02-22 @ 07:52:59
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0