Grin-olle

Idag har jag och Billy varit hos Linnea och Lewis och hälsat på. Både Billy och Lewis var riktigt griniga, antagligen av mest av trötthet. Billy är ju en liten mes som alltid börjar gråta om någon annan gör det ;) Riktigt roligt blev de när Linnea upptäckte att Saga (katten) hade släpat in en fågel, som dessutom levde, in under sängen. Hon kastar en toffel på katten som tappar taget om fågeln, som i sin tur börjar springa och tar sats och börjar flyga. Den flyger förbi precis vid mitt huvud så jag skrek till, båda barnen blev rädda och börjar gallskrika, fågel krashar in i fönstert (och dör tyvärr , stackarn) och Linnea och Saga kommer springade efter. Kalabalik!

Har varit på näst sista kursdagen idag också, sista blir om två veckor.

Nu är jag hemma, allt är lugnt, Billy sover och jag skulle vilja sjunka ner i soffan och titta på tv men ingen bra tv-kanal funkar, antagligen på grund av den dumma snöstormen. Så jag sitter här och försöker komma på hur man laddar upp filmer och länkar till olika saker , meeen jag är inte så teknisk så jag får be Marre visa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0