Full rulle

Idag har det varit full fart hela dagen . Vi gick upp ganska tidigt (runt 8) och jag gjorde mig iordning. Klockan nio ringde det på dörren och utanför stod Marre och Dennis, redo att lämna av Leo här en stund,eftersom de skulle på möte .

Billy blev väldigt glad över besök på morgonen och välkomnade Leo med en puss :)

Båda killarna va jättesnälla och lekte med varandra, hur gulligt som helst. Tycker det är så kul att se att dom faktiskt märker av varandra nu, lite skillnad mot när dom bara tittade lite på varandra och sen gjorde något säjlva ändå .


En timme senare ungefär var mötet klart och Leo blev upphämtad för att åka hem och hämta vagnen. Vi klädde på oss ytterkläder och gick och mötte upp Marre och Leo igen för en promenad. Tes kom och sällskapade efter ett  tag, vi gick runt och pratade, kollade på möbler på MIO och till sist drog vi oss upp till stan. Där gick vi runt och kollade lite innan vi gick till Adde's för lunch. Väl där kom det fler och fler snygga babes , först Lina, sen Säsi och till sist Linnea :) Såå härligt att träffa Säsi igen, de var på took för lång tid sen sist och jag har saknat henne .v
Efter ett antal timmar gick jag och Marre hem. Jag var inte kvar hemma länge utan åkte ner till Högbrunn för att träffa några andra brudar jag inte träffat på länge, nämligen Emma och Carruw. Mycket trevligt där också, strax innan nio åkte vi hem. Billy behövde verkligen sova, han har sovit dåligt hela dagen, stackarn.

Men nu sover han iaf, och jag är trött jag också, så det blir nog till att titta på tv en stund och sen krypa ner i sängen och hoppas på en lugn natt !

Min skrutt i vagnen

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för barnvakteriet & guud sån söt bild på billyboyen! <3

2011-02-10 @ 07:33:17
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Moster Erika

Så sött med en pussbild! :)

2011-02-10 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0