Förlåt

Dålig uppdatering här , men än så länge har jag inte gett upp , bara varit upptagen och helt galet trött. Jag har hunnit med mycket annat dom här dagarna iaf, bland annat va jag och Linnea på barnbasaren och hittade lite fynd, varit på vårdcentralen och tagit lodprov, besökt lager 157 och fyndat ännu mer och dessutom gått til len optiker och fått nya linser. Det var verkligen på tiden!! Utan linser är jag verkligen blind, och nu ser jag ännu sämre än förut så de fick bli starkare linser. Nästa steg är att (trots min väldigt negativa inställning) att köpa glasögon också. Jag skulle inte klara av att bara ha de, för det passar mig verkligen inte, dessutom kan man ju inte ha solbrillor på sommaren och det är ,enligt mig, en av dom bästa uppfinnigarna hittills , så de klarar jag mig inte utan ;)

Nu blire nya tag med min "diet" eller vad man ska kalla det igen . Jag har egentligen bara slutat med godis, chips, läsk och liknande + att jag försöker ha lite regelbundna mattider och äta mindre skräpmat. Jag har klarat mig jättebra fram till nu de senaste dagarna då de blev några små snedsteg. Men som sagt på´t igen bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0