Var ska jag börja ?

Jag vet faktiskt inte så det blir bara en kort update . Efter jobbet i fredags skyndade jag mig hem i spöregn, bytt om och kletade dit lite mer smink och tiggde till mig skjuts av Dennis hem till Therese och Johan . Där hade vi en mysig vinkväll, mer sånt tack ! :) Igår tog jag och Therese en kortis på stan. Se hem, käka och invänta Sandra . När hon kom åkte vi ber till högbrunn, närmare bestämt till kanins place. Fin förpärla där, tack så mycket :) Efter det, lift till krogen, trängas där inne fram till stängning, vidare mot McEvans för att möts upp folk att efterfesta med. tyvärr blev de ju inget med det. Istället fick ju se slagsmål på nära håll. Någon ock till och med en plaststol krossad i huvudet. Lite läskigt men som tur var kunde polisen avbryta relativt snabbt . Tyvärr fanns de ju vissa som absolut inte tyckte att det va bra och att polisen bara gjorde fel, så även om fighten va över fortsatte tjafsandet. Till slut skingrades folkmassan, men suget efter efterfest va borta så jag och Sandra gick hem istället . Idag tog vi en brunch/lunch på hellmans med fina tjejer . Lite handling och sen myskväll med Erika. Imorgon ska jag äntligen få hämta Billy igen. Emanuel lämnar honom på dagis, så ska han vara där själv en stund och sen kommer jag att hämta honom . Han konmer klara det galant !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0