Tandis

Det blev ett besök hos tandläkaren idag . Billy ramlade ner från toaletten när han höll på och klättra och slog i tanden i handfatet . Jag upptäckte inte att det hänt något förräns långt senare . Det blödde inte och han va knappt ledsen men efter en stund när han log och skrattade igen såg jag att tanden såg lite konstig ut . Jag lyckades känna efter lite och kände att den va vass så jag fick ringa ta tandis. Vi fick en tid bara en timme senare och väl där konstaterade dom att det bara va en liten flisa son lossnat . Det var ingen fara och man gjorde inget åt det på så små barn . Skönt att höra tycker jag . Skulle gissa på att jag kommer att nästan få en hjärtattack ett antal gånger pga Billy , min lilla vilding . Bara idag har det hänt två gånger hittlils , först när han ramlade ner från toan (inte bra att slå huvudet i de hårda golvet) och sen när han höll på att springa rakt ut i vägen och bli påkörd . Jag hoppas på en lite lugnare eftermiddag vi ska bara tvätta så det blir nog lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0