Sovdags

Ååååh typiskt. Min favoritklänning gick sönder imorse. Jag hade tänkt ha den på mig men insåg sen att det skulle bli för varmt (det är underkjol och flera lager tyg) så jag valde en annan. Men när jag skulle dra ner dragkedjan fastnade och gick sönder. Dumma, dumma, varför kunde jag inte bara ha tänkt på att det skulle varit för varmt innan !!? Jaja what to do ? Det finns ju säkert någon som kan laga :)

Idag blev de lunch på Addes med Marre, Leo, Linnea, Lewis, Tes, Emma och Elin. Tyvärr va alla tre barnen supertrötta men vägrade sova men en stund va dom iaf glada och lekte.
Billy åkte till sin pappa redan idag så nu är jag utan honom i tre nätter, han kommer inte hem förräns på söndag. Imorgon blir det som sagt jobb 8-18, men sen är jag ledig och jag hoppas på lite vin på kvällen kanske. På lördag blir det nog utgång på riktigt iaf. Har inga planer egentligen, bara hoppas men det brukar inte vara något problem. Speciellt inte eftersom det faktiskt är karneval.

Nej nu blir det sängen så jag orkar med hela dagen imorgon. (Om det här inlägget är helt osammanhängade är det för att jag är så trött att ögonen går i kors, så jag vet inte hur man formulerar meningar längre ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0