Resten av dagen

Efter dagis idag gick vi en snabbis till BR leksaker. Billy fick en liten kusin igår, tro det eller ej men de blev faktiskt en liten flicka (!). Grattis till hela lilla familjen. Jag ville köpa en present men tycker det är lite svårt att veta med tjejkläder vad man ska köpa, vill dom ha rosa och lila, klänningar och kjolar, eller vill dom kanske ha lite emr neutralt, något som inte skriker flicka? Njaa tyckte att det va lättare med en liten leksak så så fick det bli.
Sen snabbt hem så Billy fick sova.

Till lunch fick jag ett helt oerhört sug efter rhodos mat. Lyckades övertala Emma att äta med oss, men eftersom hennes misse va nyklippt ville hon vara hemma med honom en stund. Självklart sa vi och köpte med oss mat hem till henne istället :) Yummie såå gott.
När vi ätit upp allt vi orkade tog vi en promenad till Öster och fågelboparken. Där fick Billy leka av sig ordentligt. Vid fem gjorde vi ett snabbt besök hemma hos Carro som bor i lägenheten jag ska flytta in i. Hon hade lite möbler som hon inte ville ha längre så jag skulle kolla in om det var något för mig.

När vi kollat färdigt gick vi hem. Billy behövde äta lite mat, jag va fortfarande proppmätt så ingen middag för mig idag. Sen blidde det lite bad. Jag hade en supertrött kille här hemma så jag underade hur tusan jag skulle lyckas hålla honom vaken i minst en och en halv timme till. Tur för mig så ringde Sandra just då. Hon va på väg till Nyköping för sista veteranbilsträffen i hamnen. Det va väl mest hennes pappa som ville kolla bilarna ;)
Vi tog iaf en snabbglass på café krogen (som har öppnat igen;)) och gick och kollade runt lite. Hon fick en update av allt som hänt i Nypan sen sist. Och som vanligt tog det inte allt för lång stund ;)

Nu sover Billy i sin säng och här sitter jag. Strax ska jag hoppa in i duschen och bli lite fräsch igen, imorgon är det dagisdags igen :)

Lycklig kille i gungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0