Nostalgitripp

Jag bara kan inte låta bli. Kollade på massa gamla bilder, Billy va såå liten. Saknar det samtidigt som jag inte kan vänta på att han ska bli större och utvecklas och lära sig ännu mer. Mitt hjärta <3

En av de första bilderna, en riktig färsking. Lägg märke till det höga hårfästet och mörka håret.



En av de första vagnpromenaderna

Första leendet och första skrattet fångat på bild


Världens härligaste

Lär sig ställa sig upp, knappt sex månader. Lär sig även att sitta :)

Pepparkaksgubbe

Står upp utan hjälp 7½ månad.


På ettårsdagen

Och så här ser han ut nu, lintott.

Snart är det dags för mig också att gå och sova så jag orkar med dagis imorgon !

Kommentarer
Postat av: emma

sjukt att han faktiskt har varit sådär liten :O gulle <3

2011-08-16 @ 19:49:38
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0