Kräftis

Igår va vi som sagt på kräftskiva, min (och Billys) första faktiskt. Jag äter ju inte kräftor så det har aldrig blivit av. Men igår så, Emma och Fia bjöd och hade gjort det fint i syrenbersån. Dom hade även gjort små goddiebags till alla. I dom låg bland annat varsin snygg partyhatt. Jag hade en väldigt trevlig kväll, även om den va nykter för min del. Vi kom hem runt halv elva tror jag. Billy ville absolut inte sova när vi va där men så fort vi kom hem slockande han.

I brist på annat att skriva blir det nu massa bilder :)
Jag och Billy åt bara bröd och drack saft men vi va lyckliga ändå .v

Elin, Pernilla och Annalie

Sara gjorde ett tappert försök att äta upp hela skålen själv, jag vet dock inte hur det gick, jag hann gå innan hon va färdig :)

Happy Äna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0