Karnevalsdagar

Japp, nu är dom över för i år. Har haft himla trevligt faktiskt. Lite misslyckat med middagen igår. Vi skulle ha mysigt och äta tillsammans på Tellus men när vi kommer dit vid åtta har dom bara två rätter kvar för allt är slut. Vi kunde välja mellan chili con carne eller kebabmacka. Jag va inte superhungrig så när de bara fanns två alternativ valde jag att inte äta. Smakade lite kebabmacka av Johan och den va faktiskt god, lite torr men annars helt okej. Förutom att dom knappt hade någon mat fanns det ingen is, man kunde inte betala med kort, det fanns inte toaring på någon av toaletterna (!) och öl och cider för 25 såldes bara på sommaren (eftersom det bara är början på augusti känns det lite konstigt också). Såå njaa inget toppbetyg tyvärr.


Vi hade trevligt ändå men några valde att bara ta en öl/cider och sen köpa mat och äta hemma hos Oskar. Vi gick tillbaka dit allesammans. Johan försökte vara lite romantisk och köpte en ballong till Therese. Sen visade det sig att han inte köpte den till henne, han ville bara testa att andas in helium.

Vi hade en fortsatt rolig föris hemma hos Oskar. Runt tolv någongång (tror jag att klockan va) gick vi ut. Jag hamnade på tivolit en stund men åkte inget själv. Jag har blivit så feg dom senaste åren så nu tycker jag allt ser läskigt ut ;)

Jag tröttnade snabbt på att bara stå där så jag gick och mötte upp dom andra som gått till Tellus istället, och jaa jag vet att det låter lite konstigt att gå tillbaka dit när vi blev så besvikna tidigare, men igår va det Tellus som gällde för dom flesta och så även för mig.
Det va mycket bättre på kvällen och jag hade jätteroligt. På slutet tappade jag tyvärr bort alla mina vänner, men som tur va behövde jag inte vara själv så länge. Jag hittade Alex och Carro så jag följde med dom, köpte lite mat och gick till garaget på efterfest. Det fanns ingen jag kände där så jag hade väl inte superroligt direkt men kul att testa något nytt :)

Vid halv fem ungefär gick vi hemåt. Idag är jag trött men mår i övrigt förvånandsvärt bra :)

Den här bilden ska försöka representera hur smutsigt och äckligt de va på vägarna men den gör tyvärr inget bra jobb. Det va helt galet hur mycket skräp det låg överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0