Innan jag blev gravid kände jag aldrig av ...

Innan jag blev gravid kände jag aldrig av min ägglossning . Men nu , jösses vilket sug efter onyttigheter jag får . Jag har faktiskt varit duktig och inte ätit chips, godis, eller ostbågar på länge (säkert sen förra ägglossningen ;)) men idag trodde jag inte att jag klarade mig längre . Jag gick till Ica och köpte en påse ostbågar och lite choklad såklart . Sen va de bara att vänta . Inget godis så länge Billy är vaken , jag vill inte att han ska få mina dåliga godisvanor ! Tyvärr ville ju ungen inte somna (som vanligt nu för tiden), tvätten drog ut på tiden och jag kom inte in i duschen förräns sent . Suget hann försvinna . Lika bra det kanske . Tyvärr finns det godis och ostbågar hemma nu och jag brukar ha väldigt svårt att glömma bort de . Till slut äter jag bara för att jag kan . Jaja vi får väl se hur det går .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0