Det går bra nu !

När jag och Billy var i lekparken förut ringde plötsligt min telefon. Det va ett nummer som jag inte könde igen. Jag trotsade min motvilja att svara när sådana nummer ringer och det är jag riktigt glad för nu. Det va Jonas från Fresta som ringde, han ville att jag skulle komma på intervju. Jag är lyckligast just nu. Vi har bestämt att jag ska provjobba och det lät på honom som att om jag ville ha jobbet är det mitt !! Jag bara hoppas,hoppas att allt går som det ska. Han skulle höra av sig i helgen och så ska vi bestämma vilken dag jag ska dit.

Det går bra nu, kompis, det går bra nu !!

Kommentarer
Postat av: Märy

Hejaheja!

2011-08-13 @ 07:13:00
Postat av: Tess

ÅÅh! Håller alla tummar och stortår för dig!

2011-08-13 @ 10:14:01
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0