Ärenden, lekpark och grillning

Usch mina ögon är blytunga och vill bara sova . Men Billy va riktigt seg på att somna om så jag har inte kunnat skriva tidigare . Strålande sol idag också , fantastiskt säger jag ! Började dagen (eller ja vid halv tolv eller så efter en det-går-långsamt-att-göra-sig-iordning-men-det-är-okej-morgon) med en kortis på stan . Jag hade lite ärenden till banken, tömma Billys sorgeår och fixa ett nytt id-kort . Så Billy blev lite rikare och jag blev mycket fattigare . Men nu är det iaf fixat :) Sen va vi hemma ett tag, Billy åt lunch och fick sova och jag passade på att läsa lite faktiskt . När han vaknat och piggnat till tog vi vårt pick och pack och gick till lekparken . Gungade och byggde sandslott . Elin och Pernilla kom och joinade, och vi grillade korv . Väldigt trevligt må jag säga ! Billy kon underfunn med nöjet att åka rutchkana (eller hur nu de stavas ?!) . Förut har han mest tyckt att det har varit roligt att klättra upp och att han tror att jag inte kan få tag på honom där uppe, men idag fattade han galoppen . Så han klättrade upp, åkte ner och sprang runt till trappen igen, om och om och om igen . :) Efter ett antal timmar gick vi hemåt, hämtade lite saker och gick vidare mot kronhallen för att möta upp Marre, Leo och Tes . vi handlade lite mat och fortsatte hem till Marre med familj för grillning , man måste ju passa på innan sommaren tar slut ! mycket prat blev det också, både om roligt och tråkigt <3 Eftersom Billy sov där en stund och sen vaknade va han ju pigg igen när vi kom hem . Han ville absolut inte sova . Jag hade ju redan bestämt att jag ville skriva ett inlägg sp jag tvingade mig själv att hålla mig vaken . Nu sover Billy iaf och jag tänkte nog göra detsamma . Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0