Äntligen

Äntligen är min bebis(?!) hemma igen. Han va själv på dagis för första gången idag. Det hade gått helt smärtfritt och han hade varit glas. Andra bullar va de när vi kom hem. Han har dragit på sig en rejäl förkylning och lagom till vi kom hem kom febern krypande. Den stannade till sist på 38,6 så inte supermycket men tillräckligt för att Billy skulle vara trött och grining hela dagen. Men om jag får vara lite självisk tyckte jag att det va lite mysigt. Jag fick ju mysa massa, han kunde sitta still i knät i soffan och kramas och titta på bambi. Sånt vill han ju aldrig göra annars.
Jag hoppas att han är bättre imorgon. annars blir det inget dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0