Äntligen hemma !!

Låång dag idag.

Först följde vi med Marre och Leo på stan en sväng. Jag som absolut inte skulle köpa något hittade en kjol och ett par strumbyxor. På rean iofs så jag kanske inte går under för det men jag mååste verkligen bli bätre på ekonomi. Jag har en plan att sätta upp en budget och skriva in allt, verkligen aallt, jag köper så jag ser vad jag lägger pengar på och hur mycket som är onödigt. Men det blir när jag har flyttat och jag har min egna dator.

Men för att komma tillbaka till ämnet, min dag; jag hann hem en snabbis och lämnade av mina inköp och gav Billy en banan. Sen snabbt ner till busstationen för att ta bussen ut till Svalsta. Strax efter att vi kom dit åkte jag och pappaut till Råby för att kolla efter en cykel till mig. Billy fick stanna hemma med mamma så länge.
Jag hittade en fin blå pärla, tyvärr utan växlar men det är en riktigt klassisk gammal damcykel och den rullar ganska lätt ändå så det ska nog gå bra. Annars får jag helt enkelt se till att skaffa mig lite benmuskler ;)
Nu behöver jag bara köpa en cykelsits och hjälm till Billy så är Pärlan komplett :)

Väl tillbaka i Svalsta tog jag och Billy en promenad bort till Mia och Dante så killarna fick leka lite. Sen tillbaka hem till mamma och pappa för grillning och fika/tårta. Pappa fyllde år igår så vi firade lite i efterskott, mysigt !

Nu har vi ganska nyligen kommit hem efter en promenad hem, och jaa Lea, jag såg dig, eller inte att det va du men jag såg bilen :)

Strax sovdags, hoppas på en minst lika bra dag imorgon .v


Billy provade en finfin hatt på H&M, jag vill haa :)

Så här somnade Billy till slut på väg hem, och han vägrade luta sig bakåt, ser ju inte ett dugg bekvämt ut

Väldigt dålig bild, men de va jättemycket dimma på ett fält, "älvor som dansar" kallade Erika det. Jag tycker det låter lite läskigt, men det kanske bara är jag ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-08-04 @ 11:54:38
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-08-04 @ 12:52:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0