Ångest

Nu är den slut, sista dagen som mammaledig. Eller ja det blir väl några dagar här och var i framtiden också men från och med imorgon är jobb vardag istället för undantag. Ångesten finns och den är stark. Men det är väl bara att suck it up och vänja sig.

Det här kan man ju inte bli annat än lycklig av, tur att jag har honom .v

Billys vinteroverall kom igår och idag hade jag tid att hämta ut den. Tyvärr upptäckte jag att jag hade beställt fel. Jag skulle ju ha en skaloverall hade jag tänkt mig men hade råkat beställa en vanlig fodrad. Men eftersom priset va så bra har jag nog bestämt mig för att behålla den ändå, han har ju massa jackor och fleecekläder så bara jag köper några överdragsbyxor klarar han nog våren också :)


Tyvärr va han trött och grinig när den skulle provas så det blev inga superbilder direkt.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, det har blivit alldeles för sena kvällar på senaste tiden. God natt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Han ser lite ut som Dynamit-Harry i filmen :)

2011-09-02 @ 11:52:28
URL: http://Asomialexandra.blogspot.com
Postat av: emma

fy fan, bästa filmen, gulligt att han ropar på mamma mellan skratten :D

2011-09-02 @ 13:41:29
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0