ÖF

Idag följde vi med Mia och Dante till öppna förskolan i Bergshammar. Skönt med en morgonpromenad även om det småregnande. Det var riktigt lyckat faktiskt, träffade två mammor från föräldragruppen där. Båda var riktigt imponerade av hur duktig Billy är på att gå (även om han är ygnst, ingen av deras barn kunde gå ännu;)) Billy sprang runt, runt överallt, ibland till och med fram till andra mammor och skulle kramas och sitta i knä . Jag fick det även mer bekräftat att han är extremt aktiv, men hör och häpna, han sov nästan tre timmar i sträck efetråt, vaknade till två gånger men somnade om igen, Det har han nästan aldrig gjort, inte ens när han var riktigt liten. Även då sov han dåligt, 20 min hit, en halvtimme dit. Men nu 3 timmar!! Jag tror att vi ska fortsätta gå dit ;)

Imorgon blir det en date med Marre och Leo, de va ju snart 100 år sen, så det ska bli trevligt. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får se vad vi hittar på !

På väg till badet i somras.

Kommentarer
Postat av: Märypäry

Haha japp ;) Jag mumsade nyss i mig lite äggröra & bacon, yummie! Ses snart? Saknar er redan, ge Billy en såhääääääääär stor puss från mig? <3

2011-04-10 @ 11:13:14
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Märy

Jag är ledig på söndag igen!

Då är Jasse här också, vi ska förmodligen ut på lördagen. Ses på söndagen? :) Jodå, han kommer få jobba typ heltid from. nästa helg förhoppningsvis! :D Hoppas!

Saknar er! Puss <3

2011-04-11 @ 16:36:25
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0