Glad Påsk!

Som vanligt dåligt med uppdatering här ;-)

Igår följde jag och Billy med mamma till jobbet (dagis) för att han skulle få göra av med lite energi, det kan verkligen behövas. Han trivdes som fisken i vattnet och jag tyckte att det var otroligt skönt att inte behöva passa varenda steg han tog för att han inte skulle riva ner/ha sönder något. Han kunde göra i stort sett vad som helst utom att äta sand och sten ;) Men det där med att sova ville han som vanligt inte.

Idag fyller Rickard (min lillebror) 18 år! Jösses , inte bara att han blir stor . Jag kom på att det är ju fyra år sen (!) jag fyllde 18. Nu börjar jag känna mig gammal på riktigt. När mamma pratade om en "syskonbild" och jag sa något om att Billy va med sa Rickard "ja men det är bra om han är med så det syns att du är gammal" Hur kul är det att höra !? Min åldersnoja började ju ungefär vid 18 . .

Idag (förutom att fira Rickard) hann vi med en fika på stan med några snygga tjejer + Elvin. Blev inte så lång stund men kul att ses ändå, känns som om det var länge sen.

Billy va helt slut så han somnade nästan själv och har faktiskt inte vaknat en enda gång än så länge, jag hoppas att det fortsätter så , inte bara inatt utan flera kvällar också. Till slut kanske han också kan sova för sig själv (känns som önsketänkande än så länge men man vet akdrig ;))


Snygg kille som man till och med kan skymta tänderna på nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0